„Zadowolony” lub „bardzo zadowolony” – takich odpowiedzi pojawiło się najwięcej w badaniu dotyczącym satysfakcji klientów Urzędu Gminy Dębno. Wyniki można chyba uznać za wiarygodne, bo anonimowa ankieta wypełniana była nie tylko w samym urzędzie, ale także za pośrednictwem internetu.
Zdecydowana większość mieszkańców gminy Dębno uczestniczących w anonimowym badaniu satysfakcji klienta wysoko oceniła jakość obsługi w Urzędzie Gminy Dębno. Badanie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt osób, przeprowadzone zostało w ciągu kilkunastu dni. Udział w badaniu był dobrowolny i polegał na wypełnieniu ankiety dostępnej nie tylko w urzędzie, ale także na jego stronie internetowej.
Respondenci anonimowo odpowiadali na 12 pytań dotyczących m.in. oceny jakości obsługi w urzędzie, tempa załatwiania sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników. W zdecydowanej większości - 70-90% - respondenci, wśród których dominowały osoby w przedziale wiekowym od 26 do 45 lat, przy pytaniu o kompetencję i wiedzę urzędników wskazywali odpowiedzi „zadowolony” lub „bardzo zadowolony”. Odpowiedzi negatywne „bardzo niezadowolony” i „niezadowolony” zamknęły się w przedziale od 3 do 6 procent. Osiem procent badanych wybrało odpowiedź „trudno powiedzieć”. Zwierzchnicy urzędu zapowiadają, że podobne badania będą kontynuowane i już teraz zachęcają do licznego w nich udziału. – W przyszłości tego typu badania chcemy powtarzać, traktując je jako ważne narzędzie w podnoszeniu standardów pracy urzędu – mówi Marian Kurek, Sekretarz Gminy. – Im więcej osób zdecyduje się na to, tym bardziej miarodajne będą wyniki ankiety.