Przede wszystkim klient
oddziału, do inspektoratu, z inspektoratu znów do oddziału. Tarnowski ZUS od 1 czerwca będzie oddziałem i to specyficznym. W nowo powstałym oddziale będzie prowadzony jedyny w Polsce pilotażowy projekt, „Front-office Back-office”, czyli skupienie się bezpośrednio na kompleksowej i sprawnej obsłudze klienta. Jeśli nowy system obsługi sprawdzi się w Tarnowie, projekt zostanie wdrożony w całym kraju.
Oddział ZUS powrócił do Tarnowa. Przez kilka lat Tarnowska placówka była inspektoratem.
-
Nowo utworzona jednostka nie będzie obudowana inspektoratami. Oddział będzie prowadził jako jedyny w Polsce pilotażowy projekt „Front-office Back-office”, czyli przede wszystkim klient – powiedziała,
Grażyna Rega, nowa dyrektor oddziału ZUS w Tarnowie. –
Załatwianie sprawy będzie odbywać się znacznie szybciej. Cała sprawa klienta będzie toczyła się w jednym miejscu na sali obsługi. Klienci nie będą musieli przychodzić do naszej instytucji kilkakrotnie. To będzie zupełnie inna niż dotychczas, nowa forma obsługi. – dodaje dyrektor. Jeśli system sprawdzi się w Tarnowie, zostanie on wprowadzony w całym kraju. Pracownicy ZUS nie ukrywają, że powrót oddziału jest po części zasługą lobbingu tarnowskich parlamentarzystów.
30.05.2009