Nowe logo spółki
Azoty Tarnów modyfikują identyfikację wizualną spółek Grupy Kapitałowej. Premiera nowego logotypu Jednostki Ratownictwa Chemicznego została wyróżniona przez ekspertów kieleckich targów PLASTPOL 2009.
Jednostka Ratownictwa Chemicznego, należąca do Grupy kapitałowej Azoty Tarnów, otrzymała wyróżnienie za _oryginalność i wyróżniający styl wystąpienia targowego podczas XIII Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw sztucznych PLASTPOL 2009. Podczas kieleckiej imprezy spółka po raz pierwszy zaprezentowała nowy logotyp i wizualizację firmy. Nowy logotyp spółki został opracowany w ramach prowadzonych prac nad ujednoliceniem komunikacji marketingowej tarnowskich Azotów. W ubiegłym roku, w okresie przygotowań do debiutu na warszawskim parkiecie Zakłady Azotowe w Tarnowie Mościcach SA wprowadziły nowoczesny logotyp i nazwę handlową Azoty Tarnów. -
Aktualnie porządkujemy identyfikację Grupy Kapitałowej, szczególnie naszych 4. spółek strategicznych. Wyróżnienie na targach Plastopol pokazuje, że taka modyfikacja jest potrzebna i pozytywnie oceniana przez branżę - powiedział rzecznik prasowy Azotów Tarnów,
Jerzy Jurczyński.
01.06.2009