Szansa na zatrudnienie

 Zakłady Mechaniczne Tarnów zawarły umowę o współpracy z Centrum Szkół Zawodowych prowadzone przez Izbę Rzemieślniczą, Drobnej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie. Uczniowie kształcący się w zawodach: operator procesów skrawania CNC, ślusarz, spawacz, frezer i tokarz będą mieli możliwości odbycia praktycznej nauki zawodu w Zakładach Mechanicznych.

 

Zakłady Mechaniczne Tarnów zawarły kolejną umowę o współpracy w zakresie edukacji. Tym razem dotyczy ona kształcenia na poziomie szkoły zawodowej. Partnerem przedsiębiorstwa jest Centrum Szkół Zawodowych prowadzone przez Izbę Rzemieślniczą, Drobnej i Średniej Przedsiębiorczości w Tarnowie. Porozumienie dotyczy kształcenia w zawodach: operator procesów skrawania CNC, ślusarz, spawacz, frezer i tokarz.

Uczniowie zdobywający wykształcenie w zakresie tych specjalności będą mieli możliwości odbycia praktycznej nauki zawodu w Zakładach Mechanicznych. W rezultacie, po zdobyciu doświadczeń w zakresie obsługi nowoczesnych maszyn i urządzeń, absolwenci Centrum Szkół Zawodowych powinni być lepiej przygotowani do wykonywania swojej pracy. - Cieszymy się, że teraz nasi uczniowie będą nabywać doświadczeń zawodowych w tak renomowanym przedsiębiorstwie – powiedział Franciszek Uszko, dyrektor Izby, po podpisaniu porozumienia.

Jedna z największych tarnowskich firm zyska natomiast w wyniku współpracy pracowników młodocianych. - Osoby odbywające zajęcia w zakresie przygotowania zawodowego będą bowiem zatrudniane na podstawie umowy o pracę – tłumaczy prezes Krzysztof Jagiełło.

Ponadto firma ma także przeprowadzić zajęcia teoretyczne w ramach turnusów z przedmiotów zawodowych dotyczących specjalności, w zakresie których zawarto porozumienie. Dodatkowo przedsiębiorstwo zobowiązało się do promowania rzemieślniczego Centrum Szkół Zawodowych. W sumie Centrum Szkół Zawodowych w szkołach zawodowych, technikum i liceum w Tarnowie oraz Pilźnie kształci obecnie 600 osób.

16.12.2014
Twój komentarz:
Ankieta
Jak oceniasz pierwsze miesiące pracy nowego samorządu Tarnowa?
| | | |