Nowy numer klienta i konta bankowego, nowe blankiety wpłat, elektroniczne faktury, elektroniczne biuro obsługi klienta i nowe produkty – Tauron Polska Energia S.A wprowadza dla klientów z obszaru tarnowskiego zmiany i nowości. Bez zmian pozostanie tylko cena za energię.
Tauron Polska Energia S.A wprowadza nowy system bilingowy, który uprości i usprawni obsługę klientów. System umożliwi dostęp do nowych usług, m.in. elektronicznej faktury, elektronicznego biura obsługi oraz produktów, które będzie można zamówić telefonicznie i przez Internet.
Od marca klienci Tauronu z obszaru tarnowskiego będą otrzymywać nowe blankiety rachunków za energię elektryczną, z nowym numerem klienta i konta bankowego. Ci, którzy posiadają jeszcze poprzednie blankiety, mogą wykorzystać je do końca – wpłacone kwoty zostaną przeksięgowane na nowe konta.
Rachunki klientów, którzy rozliczają się co pół roku teraz liczyły będą trzy strony. Na pierwszej znajdzie się rozliczenie za ostatnie sześć miesięcy, na drugiej wyliczenie należności prognozowanej na następny okres rozliczeniowy, a na trzeciej blankiet opłat prognozowanych. Bez zmian pozostają okresy rozliczeniowe. Każdy klient będzie rozliczany z taką częstotliwością, jak dotychczas.
Wprowadzane zmiany nie wymagają aneksowania umów ani podpisywania żadnych dokumentów. Ostrzegając przed oszustami Tauron oświadcza, że nie wysyła do klientów żadnych przedstawicieli handlowych. – Prosimy naszych klientów, by zachowali czujność. Jeżeli ktoś będzie odwiedzał Państwa w domu i namawiał do zawarcia nowej umowy z Tauronem, prosimy o niepodpisywanie dokumentów i zgłoszenie tego faktu pod numerem 555 444 555 – mówi Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.
Wraz z nową fakturą każdy klient otrzyma szczegółową informację dotyczącą wprowadzanych zmian. Dodatkowe informacje można uzyskać także na stronie www.tauron-pe.pl/zmiany oraz we wszystkich punktach obsługi klienta. – Jestem przekonany, że nasi klienci chętnie będą korzystać z nowych produktów i usług, które możemy zaoferować dzięki wprowadzeniu nowoczesnego systemu bilingowego – mówi Grzegorz Lot.
Wśród tych produktów ciekawa wydaje się oferta Elektryk24 w ramach której, za bardzo niewielką opłatą (3 do 5 złotych miesięcznie) można skorzystać w każdej chwili z usług profesjonalnego elektryka. Sporym ułatwieniem może okazać się też możliwość załatwienia w Tauronie każdej sprawy z dowolnego miejsca, bez względu na region którego sprawa dotyczy.
Z nowego systemu korzystają już mieszkańcy Dolnego i Górnego Śląska. Teraz kolej na Małopolskę. - Ten niezwykle skomplikowany proces, m.in. pod względem informatycznym i organizacyjnym, przeprowadzony został w sposób profesjonalny i przynosi klientom liczne korzyści. Jestem przekonany, że również klienci z obszaru tarnowskiego będą zadowoleni z możliwości, jakie daje nowy system informatyczny, z którego korzysta już ponad trzy miliony klientów Tauronu – mówi Grzegorz Lot.
Szkoda tylko, że w ślad za usprawnieniem obsługi nie poszła choćby symboliczna obniżka cen za energię, co z pewnością klientów zadowoliłoby najbardziej.