Od dzisiaj mieszkańcy Tarnowa mogą załatwiać część urzędowych spraw bez wychodznia z domu. Na stronie Urzędu Miasta Tarnowa pojawiła się nowa zakładka – eUrząd.
Na oficjalnej stronie miasta dostępna jest od dzisiaj nowa, przydatna zakładka – eUrzad (www.tarnow.pl/eUrzad). Systematyzuje ona sprawy urzędowe oraz podpowiada mieszkańcom Tarnowa jak bezpiecznie i wygodnie załatwić poszczególne kwestie przez internet bez konieczności osobistej wizyty w Urzędzie Miasta. Dostępne są na niej wszystkie niezbędne informacje, dotyczące załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną, jak i drogą elektroniczną.
Nowa strona podzielona jest na trzynaście działów: dokumenty i dane osobowe, edukacja, kierowcy i pojazdy, meldunek i wybory, nieruchomości, organizacje pozarządowe, podatki, praca i biznes, rodzina i małżeństwo, sport, środowisko, wojsko i bezpieczeństwo oraz zdrowie i ubezpieczenie społeczne.
W każdym z nich dostępne są informacje dotyczące szczegółowego opisu spraw załatwianych przez poszczególne wydziały Urzędu Miasta Tarnowa oraz wzory formularzy do wydrukowania lub wypełnienia.
W przypadku konieczności odwiedzenia urzędu, znaleźć tam można także numery telefonów oraz adresy mailowe, potrzebne do ustalenia terminu wizyty w magistracie.