Z powodu sytuacji epidemicznej sale obsługi klientów w ZUS w poniedziałki będą czynne w tych samych godzinach, jak w pozostałe dni tygodnia, czyli od 8 do 15. Zmiana będzie obowiązywać od najbliższego poniedziałku, 2 listopada.
Zachęcamy do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i korzystania z e-wizyt, które do 4 listopada będą dostępne we wszystkich oddziałach ZUS. Więcej o e-wizytach na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Jesteśmy dostępni także przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) i telefonicznie.
Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7–18.
Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.