Pożegnanie z „Jaskółką”
Od wiosny tego roku Zakłady Azotowe w Tarnowie Mościcach SA posługują się nową nazwa handlową AZOTY Tarnów. Nowy logotyp zastąpił także tradycyjną jaskółkę, która od kilkudziesięciu lat była symbolem firmy i jej produktów. Nowy znak pojawił się już na budynkach i bramach zakładów, wkrótce będzie można go zobaczyć na samochodach, a wreszcie i na opakowaniach produktów.
Zakłady Azotowe w Tarnowie – Mościcach S.A. stopniowo żegnają się z „Jaskółką”, towarzyszącą produktom tarnowskich zakładów od kilkudziesięciu lat. Wiosną tego roku pojawiła się nowa nazwa handlowa „AZOTY Tarnów”, wprowadzona w okresie przygotowania do debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych. Zmienia się również logotyp firmy. -
Nowoczesny logotyp stopniowo zastępuje dotychczas stosowane znaki. Po zmianach na witrynie internetowej, w materiałach informacyjnych i reklamowych pojawił się również na budynku i bramach wjazdowych - mówi
Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy AZOTÓW Tarnów.
Nowy logotyp i marka AZOTY Tarnów w najbliższym czasie pojawią się również na samochodach Grupy Kapitałowej. -
Baza kilkudziesięciu samochodów to nie tylko środek transportu, ale również naturalne, bezpłatne narzędzie marketingowe, które po raz pierwszy zamierzamy skutecznie wykorzystać, by wzmacniać wizerunek firmy i rozpoznawalność marki - wyjaśnia Jerzy Jurczyński.
Z czasem nowy znak pojawi się także na opakowaniach produkowanych w Tarnowie nawozów.
14.11.2008