Z trójki na czwórkę podniósł się standard tarnowskiego hotelu Tarnovia. Po kilku miesiącach od kupna, nowym właścicielom udało się podwyższyć kategorię obiektu i dodać pożądaną przez wielu, czwartą gwiazdkę.
Od początku swojego istnienia Hotel Tarnovia miał być najbardziej reprezentacyjnym obiektem w Tarnowie. Wyróżniał się nowoczesną indywidualną architekturą i wysokimi standardami obsługi. W tamtych czasach trzy gwiazdki były wyznacznikiem luksusu. Pół wieku później hotel nadal jest interesującym obiektem, choć dzisiaj trzy gwiazdki postrzegane są jako „standard podstawowy”.
W styczniu tego roku spółka Tarnovia została sprzedana a nabywcami zostały osoby związane z Hotelem Cristal Park – lokalnym potentatem w branży hotelarsko - gastronomicznej. Już wtedy nowy zarząd obiecywał wiele zmian, w tym podwyższenie kategorii hotelu. Po dziewięciu miesiącach pracy, Urząd
Marszałkowski faktycznie podniósł kategorię obiektu. Hotel Tarnovia zaświecił czwartą gwiazdką. Jedynym obiektem wyżej kategoryzowanym w regionie, jest pięciogwiazdkowy Dwór Prezydencki w Zgłobicach.
Przez te kilka miesięcy, zarówno pod względem okien i ogrzewania jak i pod względem organizacji, modernizację przeszła restauracja. Teraz to marka Mozaika’75, która z nowym szefem kuchni zmieniła zupełnie swoją ofertę. Zostało to dostrzeżone w branży i restauracja po raz pierwszy została zaproszona do prestiżowej ogólnopolskiej akcji „Gęsina na Św. Marcina”. Od 10 listopada dostępne będzie specjalne menu z gęsiną jako motywem przewodnim.
Zmienia się także hotel. Małe pokoiki, pamiętające jeszcze lata 70-te, zostały zamienione w duże wygodne i klimatyzowane pokoje, pozytywnie ocenione przez komisję kategoryzacyjną i gości.
- Nie osiadamy na laurach – mówi Anna Kisała, Prezes Zarządu Hotelu Tarnovia – Mamy w planach uruchomienie dużej strefy wellness z zespołem saun i niedużym basenem. Pozwoli to nam stać się hotelem wypoczynkowym niezależnym od warunków pogodowych. Witold Kisała, wiceprezes zarządu, dodaje - W Tarnowie jest nadmiar hoteli trzygwiazdkowych a brakowało mocnych czterech gwiazdek. Mamy głowy pełne pomysłów, doświadczonych współpracowników z pasją i zasadę, by wszystkie zarobione pieniądze inwestować w dalszy rozwój hoteli.