15 lat temu, 1 stycznia 2009 roku, w Urzędzie Miasta Tarnowa rozpoczął pracę nowy Wydział Marki Miasta. Wydział przejął kompetencje Biura Rzecznika Prasowego i Biura Promocji Miasta. O stanowisko dyrektora ubiegali się Agnieszka Borzęcka i Marcin Golec.
15 lat temu, ówczesny prezydent Tarnowa Ryszard Ścigała wprowadził zmianę w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Tarnowa. W jej efekcie, od 1 stycznia 2009 roku, rozpoczął pracę nowy Wydział Marki Miasta. Wydział miał łączyć dotychczasowe kompetencje Biura Rzecznika Prasowego i Biura Promocji Miasta, zajmując się m.in. kwestiami komunikacji społecznej, promocji i wizerunku miasta, założeniami oraz projektami strategii informacyjnej i promocji Tarnowa, kreowaniem polityki informacyjnej, współpracą ze środkami masowego przekazu, wydawaniem miejskiego publikatora informacyjnego oraz redagowaniem stron internetowych miasta.
Wcześniej ogłoszony został konkurs na dyrektora nowego wydziału. Ofertę złożyło dwoje kandydatów – Agnieszka Borzęcka i Marcin Golec. Obydwoje spełniali wymagania formalne określone w ogłoszeniu o konkursie i zakwalifikowani zostali do kolejnego etapu rekrutacji. 5 stycznia 2009 roku konkurs został rozstrzygnięty. Nowym dyrektorem została, pracująca już w urzędzie, Agnieszka Borzęcka.