Gwarancja jakości

 Mościckie Centrum Medyczne uzyskało właśnie certyfikat ISO 9001:2015 na kolejne trzy lata. Dokument potwierdza zgodność stosowanych standardów z międzynarodową normą jakości i świadczy o zaangażowaniu zespołu w ciągłe doskonalenie poziomu usług medycznych i dbałość o satysfakcję pacjentów.

 

Certyfikat ISO 9001:2015 otrzymało na kolejne trzy lata Mościckie Centrum Medyczne.

Dla pacjentów certyfikat oznacza, że świadczone usługi są zgodne z najlepszymi praktykami w branży, a placówka stosuje sprawdzone procedury, które mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu każdemu pacjentowi. Wszystkie etapy wykorzystywanych w praktyce procedur są nieustannie monitorowane i doskonalone, by sprostać oczekiwaniom świadczeniobiorców. Dotyczy to szerokiego zakresu kompleksowych świadczeń, w tym: podstawowej opieki zdrowotnej z opieka koordynowaną, przychodni specjalistycznych, rozbudowanej medycyny pracy, diagnostyki, a także świadczeń bardzo dobrze ocenianego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego i opieki hospicyjnej. - Certyfikat jest dla nas także zobowiązaniem do dalszego doskonalenia. Wierzymy, że jakość to nie tylko spełnianie norm, ale także ciągłe słuchanie potrzeb pacjentów i dostosowywanie się do ich oczekiwań. Dlatego regularnie zbieramy opinie świadczeniobiorców – mówi Izabela Scheffler, pełnomocnik MCM ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania.

Certyfikat stanowi również zachętę do korzystania z oferty Mościckiego Centrum Medycznego, co może przyczynić się do zwiększenia zaufania lokalnej społeczności. Pacjenci mogą się tu spodziewać kompleksowej i profesjonalnej opieki. Szeroki wachlarz realizowanych świadczeń sprawia, że spółka jest ważnym punktem na mapie opieki zdrowotnej regionu, a świadczeniobiorcy mogą być pewni, że ich zdrowie jest w dobrych rękach.

Dla personelu certyfikat to nie tylko potwierdzenie profesjonalizmu, ale także motywacja do dalszego rozwoju. Wdrożenie systemu zarządzania jakością sprzyja lepszej organizacji pracy, a personel jest zachęcany do aktywnego udziału w procesie doskonalenia jakości. - Zespół ma dostęp do nowoczesnych narzędzi i procedur, które ułatwiają pracę, a także zapewniają lepszą komunikację wewnętrzną -  mówi Filip Bianche, prezes MCM.

 

04.04.2025
Twój komentarz:
Ankieta
Mija rok od wyborów samorządowych. Czy zauważyłeś zmiany w funkcjonowaniu Tarnowa i jak je oceniasz?
| | | |