Od poniedziałku, 28 kwietnia, uczestnicy zajęć w Pałacu Młodzieży w Tarnowie będą mogli składać deklaracje kontynuacji uczestnictwa. Choć możliwości złożenia deklaracji jest kilka, dyrekcja placówki zachęca do składania ich osobiście. Umożliwi to sprawdzenie na miejscu poprawności dokumentów pod kątem formalnym.
Od najbliższego poniedziałku, 28 kwietnia możliwe będzie składanie deklaracji kontynuacji zajęć w Pałacu Młodzieży w Tarnowie. Dotyczy to osób, uczestniczących w nich obecnie i chcących je kontynuować w roku szkolnym 2025/2026. Deklarację taką złożyć należy w dniach 28 kwietnia – 9 maja za pośrednictwem systemu komputerowego „Nabór”, do którego dostęp możliwy będzie od poniedziałku, 28 kwietnia od godz. 9 na stronie www.pm.tarnow.pl. Dokument wraz z załącznikiem „Zgody i oświadczenia” należy wydrukować, podpisać i dostarczyć do komisji rekrutacyjnej Pałacu Młodzieży.
Deklarację można dostarczyć bezpośrednio – w godz. 9.00-17.00 – do sekretariatu Pałacu Młodzieży, wrzucić ją (po włożeniu do koperty) do skrzynki podawczej ustawionej w holu Pałacu Młodzieży lub wysłać drogą pocztową na adres: Pałac Młodzieży, ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów, z dopiskiem „Deklaracja kontynuacji 2025/2026”.
Dyrekcja Pałacu Młodzieży zachęca do bezpośredniego dostarczania dokumentów do placówki. Umożliwi to sprawdzenie na miejscu ich poprawności pod kątem formalnym. W przypadku wrzucenia do urny lub przesłania drogą pocztową dokumentów niespełniających wszystkich wymogów formalnych, należy liczyć się z koniecznością stawienia się w placówce celem uzupełnienia braków.
Deklaracje zostaną zweryfikowane do czwartku, 22 maja, a wyniki w postaci list kandydatów przyjętych i nieprzyjętych zostaną ogłoszone w piątek, 23 maja o godz. 15.00.
Wszelkie informacje dotyczące rekrutacji dostępne są na stronie www.pm.tarnow.pl.