Odnowienie certyfikatu

W marcu w Urzędzie Miasta Tarnowa przeprowadzony został przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji audyt odnowienia certyfikatu jakości na kolejne trzy lata. Pozytywna decyzja w tej sprawie zapadła 23 marca.

Od 8 do 10 marca trwał w Urzędzie Miasta Tarnowa audyt odnowienia certyfikatu jakości. Audyt przeprowadzony został przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.
W trakcie audytu nie stwierdzono żadnych niezgodności. W związku z powyższym Komitet Techniczny ds. Certyfikacji Systemów Zarządzania PCBC S.A w dniu 23 marca pozytywnie zaopiniował jego wynik. Podjęto decyzję o przyznaniu certyfikatu zgodności z normą PN – EN ISO 2001 : 2009 dla Urzędu Miasta Tarnowa na okres kolejnych trzech lat.
System Zarządzania Jakością w Urzędzie Miasta Tarnowa funkcjonuje od 30 grudnia 2003 roku.
01.04.2010
Twój komentarz:
Ankieta
Jak oceniasz pierwsze miesiące pracy nowego samorządu Tarnowa?
| | | |