Nowy system – nowe kłopoty
19 kwietnia w wydziale komunikacji Urzędu Miasta w Tarnowie będzie wdrażany nowy system rejestracji pojazdów. Wiąże się to z czasowym wyłączeniem z sieci obecnego programu, co dla petentów oznacza kłopoty.
19 kwietnia w godzinach 13.30 – 15.00 – jeżeli oczywiście nie nastąpią nieoczekiwane trudności, które te godziny zmienią – w wydziale komunikacji tarnowskiego magistratu nie będzie można zarejestrować pojazdu. Planowana przerwa techniczna uniemożliwi również wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami. Wiąże się to z wdrażaniem nowego systemu rejestracji, CEPiK, co z kolei pociąga za sobą konieczność wyłączenia z sieci dotychczasowego programu POJAZD. Nawet jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, także po godzinie 15.00 należy liczyć się z utrudnieniami związanymi z usuwaniem ewentualnych usterek.
Przez kolejne dwa dni, a więc 20 i 21 kwietnia, praca w wydziale będzie odbywała się wolniej niż zwykle, gdyż pracownicy pod okiem asystentów wyznaczonych przez MSWiA będą uczyć się zasad rejestracji pojazdów w nowym systemie. Równocześnie, jak uprzedza rzecznik prasowy urzędu, należy liczyć się z możliwością wystąpienia nieoczekiwanych i nieprzewidzianych „komplikacji technicznych”, które w najbliższych dniach mogą wykluczyć załatwienie jakiejkolwiek sprawy w wydziale komunikacji. Urząd z góry za te komplikacje i uciążliwości przeprasza i obiecuje eliminować je jak najszybciej.
Aby oszczędzić sobie zbędnej wycieczki do urzędu można wcześniej zasięgnąć informacji pod numerem tel.
14 688 25 26 lub
14 621 44 11. Udzielane są również informacje na miejscu - ulica Nowa 4 , pokój106 (wejście przez pokój 108), pierwsze piętro.
16.04.2010