Ich Lepsze Jutro coraz wyżej
Tarnowskie Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro”, jako jedyna organizacja z regionu, zakwalifikowała się do drugiego etapu konkursu zorganizowanego przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce na najlepszą kampanię reklamującą 1 procent. Kampania tarnowskiego Stowarzyszenia „Jeden procent – niejeden uśmiech” zyskała uznanie wśród internautów z całego kraju. Teraz najlepsze kampanie w drugim etapie wybiorą profesjonalni jurorzy.
Stowarzyszenie „Ich Lepsze Jutro” przeszło do drugiego etapu konkursu Nesweeka i Akademii Rozwoju Filantrolpii w Polsce na najlepszą kampanię reklamującą 1 procent podatku. „Ich lepsze jutro” przeszło aż w sześciu kategoriach – na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat ogólnopolski, prasa lokalna i prasa ogólnopolska. Po głosowaniu internautów, teraz kampanie oceni kilkunastoosobowe, profesjonalne jury. Ogłoszenie wyników nastąpi w pierwszej połowie maja. Natomiast do końca kwietnia podatnicy mogą przekazać Stowarzyszeniu „Ich lepsze jutro” 1 proc. swojego podatku. Aby to uczynić należy w zeznaniu podatkowym wpisać nazwę Stowarzyszenia i jego numer KRS 0000237677. Pieniądze trafią do tej organizacji za pośrednictwem urzędów skarbowych. Stowarzyszenie przeznaczy je na uruchomienie po wakacjach Specjalistycznego Centrum Rehabilitacji dla niepełnosprawnych dzieci przy ul. Pułaskiego 91 w Tarnowie.
22.04.2010