„Miastu na Urodziny”

Z okazji 680 rocznicy lokacji Tarnowa ruszyła w mieście kampania społeczno-edukacyjna „Miastu na urodziny”. Jej organizatorami są: Tarnowskie Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Pałac” oraz Pałac Młodzieży.

Kampania „Miastu na Urodziny” realizowana przez Tarnowskie Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży „Pałac” we współpracy z Pałacem Młodzieży oficjalnie rozpoczęła się w Tarnowie. To jeden z elementów obchodów 680 rocznicy lokacji Tarnowa. W pierwszym etapie kampanii społeczno-edukacyjnej na terenie miasta pojawiają się nośniki informacyjne przedstawiające symbole kampanii – dwie budzące sympatię postaci, stworzone specjalnie na cele projektu.
Drugi etap rozpoczął się 30 kwietnia wraz z uruchomieniem strony internetowej, na której dostępne będą animowane e-kartki przedstawiające Tarnów. Podsumowaniem i zakończeniem kampanii promocyjnej będzie wystawa prac plastycznych autora projektów postaci kampanii (zwyciężył projekt Joanny Wenc, uczennicy ZSE-O, radnej MRM).
Projekt jest dofinansowany z budżetu miasta w ramach konkursu ofert na realizację zadań dla organizacji pozarządowych z zakresu promocji miasta. Dotacja z miejskich funduszy wynosi blisko 10 tysięcy złotych.
30.04.2010
Twój komentarz:
Ankieta
Jak oceniasz pierwsze miesiące pracy nowego samorządu Tarnowa?
| | | |