Niekonwencjonalna kampania reklamowa
Mieszkańcy Tarnowa i okolic już niebawem będą świadkami niekonwencjonalnej promocji wykorzystującej ich potencjał. W rolach głównych przygotowywanej kampanii wystąpią sami tarnowianie i mieszkańcy regionu. Nowatorska akcja poprzedzi otwarcie Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów. Zgodnie z ideą, jaka przyświeca jej pomysłodawcom, kilkanaście wybranych podczas castingu osób zostanie twarzami kampanii.
Szansę na zostanie gwiazdą Gemini Park Tarnów ma każdy. W ramach pierwszego etapu eliminacji chętni powinni przesłać do dnia 8 lipca zdjęcie portretowe, legitymacyjne i sylwetkowe na adres casting@geminipark.pl. -
Z pośród nadesłanych zgłoszeń wybranych zostanie kilkadziesiąt osób, które otrzymają zaproszenia do kolejnego etapu. Podczas castingu, w dniu 12 lipca, wyłonieni zostaną finaliści, którzy pięć dni później wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej w Warszawie – wyjaśnia
Kinga Witek, Dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
Przed przyszłymi modelami i modelkami stoi nie tylko szansa na pierwszy występ i zrobienie kroku ku popularności. Przewidziano także cenne nagrody, m.in. wykonanie w pełni profesjonalnego portfolio. -
Niezwykłe wydarzenie, jakim będzie otwarcie Centrum Handlowego Gemini Park, wymaga równie ciekawej i inspirującej kampanii promocyjnej, dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współtworzenia tego dzieła mieszkańców Tarnowa i okolic - dodaje Kinga Witek.
Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów jest jednym z podmiotów funkcjonujących w ramach Gemini Holdings. W Centrum znajdą się wielkopowierzchniowe markety - Tesco, Castorama oraz Media Markt. Zostanie tam zlokalizowanych również ponad 100 innych sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.
28.06.2010