Zajmą się marką?
Od 1 stycznia w Urzędzie Miasta Tarnowa rozpocznie pracę nowy Wydział Marki Miasta. Ma on przejąć kompetencje Biura Rzecznika Prasowego i Biura Promocji Miasta. Trwa postępowanie konkursowe, które wyłonić ma dyrektora nowego wydziału. O stanowisko to ubiegają się Agnieszka Borzęcka i Marcin Golec.
Kolejną zmianę w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Tarnowa wprowadza prezydent
Ryszard Ścigała. Od 1 stycznia przyszłego roku rozpocznie pracę Wydział Marki Miasta. Ma on łączyć dotychczasowe kompetencje Biura Rzecznika Prasowego i Biura Promocji Miasta, zajmując się m.in. kwestiami komunikacji społecznej, promocji i wizerunku miasta, założeniami oraz projektami strategii informacyjnej i promocji Tarnowa, kreowaniem polityki informacyjnej, współpracą ze środkami masowego przekazu, wydawaniem miejskiego publikatora informacyjnego oraz redagowaniem stron internetowych miasta.
Trwa obecnie konkurs mający wyłonić dyrektora nowego wydziału. Ofertę złożyło dwoje kandydatów –
Agnieszka Borzęcka i
Marcin Golec. Obydwoje spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o konkursie i zakwalifikowani zostali do kolejnego etapu rekrutacji.
30.12.2008