Badanie satysfakcji petentów
W Urzędzie Miasta Tarnowa przeprowadzono kolejne badanie satysfakcji mieszkańców z pracy urzędu. Badania takie odbywają się co roku od roku 2003. W tym roku respondenci najbardziej zadowoleni są z „profesjonalizmu i rzetelności urzędników”, a najmniej z „otoczenia materialnego”, czyli z lokalizacji budynków UMT i braku parkingów.
W Urzędzie Miasta Tarnowa przeprowadzono kolejne badanie satysfakcji mieszkańców z pracy urzędu. Jak informuje magistrat, wyniki wskazują na poprawę wszystkich wskaźników zadowolenia z jakości obsługi, choć nie we wszystkich sferach ta poprawa była znacząca. Respondenci najbardziej zadowoleni są z „profesjonalizmu i rzetelności urzędników”, a najmniej z „otoczenia materialnego”. Pośrodku lokuje się odpowiedź na pytanie o „reagowanie na potrzeby klientów”.
Poziom zadowolenia w roku 2011 wyniósł 5,7 (wskaźnik syntetyczny) i 5,6 (wskaźnik ważony), na skali siedmiostopniowej. Mieszkańcy są najbardziej zadowoleni ze schludnego wyglądu urzędników. Największe niezadowolenie natomiast budzi niedostosowanie urzędu do obsług petentów w zakresie lokalizacji i parkingu.
Badanie zadowolenia z jakości obsługi klienta Urzędu Miasta Tarnowa prowadzone są rokrocznie od 2003 r. Obecnie stosowana metodyka pomiaru została opracowana dla UMT przez autorów badania i po raz pierwszy zastosowana w roku 2008.
22.02.2011