Najlepszy 1 procent
Każdy z internautów może sprawić, że kampania tarnowskiego Stowarzyszenia Ich Lepsze Jutro zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię „1 procent”. Stowarzyszenie wystartowało w konkursie organizowanym przez tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Głosowanie trwa.
Stowarzyszenie Ich Lepsze Jutro z Tarnowa wystartowało w konkursie na najlepszą ogólnopolską kampanię „1 procent”. Hasłem kampanii Stowarzyszenia są słowa „jeden procent - niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak
Tadeusz Sznuk,
Andrzej Matul,
Wiesław Molak czy
Paula Michalik.
Stowarzyszenie startuje w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski.
- Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego 1% na rzecz różnych organizacji. Poza tym redakcja Newsweeka chce pokazać organizacjom, że warto się starać i poszukiwać najlepszych dróg dotarcia do płatników podatków PIT. Chcemy nagrodzić, tych, którzy mają, zdaniem jury i internautów, najlepszy pomysł i najbardziej się starają – podkreślają organizatorzy plebiscytu, redakcja Newsweeka i Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.
09.03.2011