Samochody z napisem „Azoty”
Już wkrótce na terenie całej Polski pojawi się kilkadziesiąt samochodów reklamujących Azoty Tarnów. Od wiosny spółka będzie wykorzystywać niemal wszystkie firmowe samochody jako nośniki reklamy wizerunkowej. Pierwsze pojazdy z nowymi oznaczeniami już obsługują tarnowską firmę.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Azoty Tarnów optymalizują działania marketingowe bez generowania dodatkowych kosztów. Nowymi nośnikami reklamy staną się wkrótce samochody firmowe. Jedne samochody będą oznaczone wyrazistymi emblematami w kolorze zielonym, a inne będą zwracać uwagę jaskrawymi pomarańczowymi barwami . Na każdym z pojazdów obok logotypu spółki będzie widoczny adres internetowy firmy, która od czerwca ubiegłego roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. -
Branding pojazdów jest skutecznym narzędziem budującym świadomość marki i ważnym elementem komunikacji z klientami, nie tylko w sektorze FMCG - wyjaśnia
Jerzy Jurczyński, rzecznik prasowy spółki.
07.02.2009