Tarnowianie kupują bilety przez telefon

 Mija miesiąc od uruchomienia nowego, alternatywnego systemu dystrybucji biletów autobusowych w Tarnowie i już można powiedzieć że system ten cieszy się dość dużym zainteresowaniem pasażerów. Sprzedaż rozpoczęła się 12 września, w pierwszym dniu zostało zakupionych 40 biletów, a do końca miesiąca aż 656.

 

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Tarnowie dokonał analizy liczby biletów autobusowych sprzedanych przez telefon komórkowy, ich nominałów oraz liczby osób korzystających z tego systemu.

Sprzedaż biletów za pośrednictwem telefonu rozpoczęła się 12 września. Od tamtej pory sprzedano ich 656. Najwięcej, bo aż 161 biletów to bilety pełnopłatne po 2,40 zł, a następne to czasowe, dziesięciominutowe również pełnopłatne w liczbie 142 sztuk. Dopiero na trzecim miejscu znajdują się bilety ulgowe, co świadczy o tym, iż z zakupu biletów przez telefon nie korzystają wyłącznie młodzi pasażerowie – uczniowie czy studenci, lecz grupa osób nie posiadających żadnych uprawnień do ulg.

Z zestawień sporządzanych na koniec miesiąca rozliczeniowego wynika również, że są osoby które zostały stałymi klientami i systematycznie kupują bilety. Rekordzistą w tym zakresie jest osoba, która już 49 razy kupowała bilet przez telefon.

Począwszy od 1 października notowane są podobne liczby sprzedawanych biletów, co świadczy o tym, że pasażerowie nadal chętnie korzystają z tego systemu zakupu i kasowania biletów w komunikacji miejskiej.

10.10.2011
Twój komentarz:
Ankieta
Jak oceniasz pierwsze miesiące pracy nowego samorządu Tarnowa?
| | | |