Prace nad Tarnowską Kartą Miejską wchodzą w ostatnią fazę. Wszyscy chętni mogą już składać wnioski o jej wydanie. Karta umożliwi mieszkańcom łatwy dostęp do wielu usług oferowanych w Tarnowie.
W Urzędzie Miasta Tarnowa w Punkcie Obsługi Klienta przy ulicy Nowej 4 można już pobierać druki i składać wnioski o wydanie Tarnowskiej Karty Miejskiej. O możliwości odebrania karty użytkownicy zostaną powiadomieni drogą mailową. Jej wydanie zajmuje nie dłużej niż kilka dni.
POK działa w godzinach pracy Urzędu Miasta Tarnowa. Dodatkowo uruchomiony został pomocniczy punkt zlokalizowany w Kasie Biletowej Zarządu Komunikacji Miejskiej przy ulicy Krakowskiej 42.
Infolinia dostępna jest pod numerem (14) 68 82 552 i czynna w godzinach pracy Urzędu Miasta Tarnowa. Pierwszą dostępną opcją będzie możliwość wgrania na kartę biletów okresowych komunikacji miejskiej.