Historyczny brak absolutorium

 17 czerwca 2013 roku podczas drugiej części Walnego Zgromadzenia Członków Tarnowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, prawdopodobnie po raz pierwszy w przeszło pięćdziesięcioletniej historii TSM i pierwszy raz podczas ponad trzydziestoletnich rządów prezesa Tadeusza Sękowskiego nie udzielono absolutorium żadnemu członkowi zarządu. Część lokatorów ma nadzieję, że to początek końca.

 

Podczas drugiej części Walnego Zgromadzenia Członków Tarnowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej spółdzielcy nie udzielili absolutorium członkom zarządu. - Chcielibyśmy podziękować tym wszystkim członkom TSM, którzy przyszli na zebranie, poświęcili swój czas i wykazali się cierpliwością, by oddać głos w kwestii absolutorium w zgodzie z własnym sumieniem i przekonaniami – w imieniu własnym i radnego Jana Niedojadło mówi Mirosław Poświatowski, przewodniczący Zarządu Rady Osiedla Jasna, który z woli większości członków prowadził tę część zgromadzenia.

Jak relacjonuje Mirosław Poświatowski, mimo dużego zainteresowania członków, zwyczajowo w cząstkowych walnych ostatecznie decyduje się wziąć udział mikroskopijny odsetek uprawnionych i zwykle nie przekracza on kilku procent. Tak było i tym razem – na około 1500 uprawnionych, do punktu obrad mówiącego o absolutorium dotrwało nieco ponad 100 osób. - Umieszczanie głosowania nad udzieleniem absolutorium na samym końcu to typowa zagrywka zarządu TSM, obliczona na to, że część spółdzielców zdenerwuje się, lub z braku czasu nie dotrwa do końca i opuści zebranie – twierdzi Mirosław Poświatowski. - Na mój apel, by nad absolutorium głosować w zgodzie z własnym sumieniem, usłyszeliśmy wszyscy docinki sugerujące, że w tym głosowaniu nie będziemy kierowali się „rozumem”. W ten sposób spółdzielnia obrażała osoby obecne na sali. To charakterystyczna dla tego zarządu arogancja i buta.

Kolejne części walnego zgromadzenia odbędą się 20, 24 i 27 czerwca. Dalszy los zarządu zależy od samych członków TSM – czy licznie przybędą na zebrania, czy wytrwają oraz od tego, jak będą głosować. Po podliczeniu głosów, decyzje w tej sprawie powinna podjąć Rada Nadzorcza. - Mamy pewne uzasadnione wątpliwości co do tego, jak w takiej sytuacji zachowa się Rada Nadzorcza, która przecież powinna reprezentować nasze interesy, a nie zarządu. Ale nie składamy broni. Jeśli zobaczymy, że członkom TSM zależy na obronie własnych praw na tyle, że zamiast jedynie narzekać pod blokiem, przyjdą na zebrania – będziemy walczyć dalej i mamy przygotowane różne plany postępowania. Spółdzielnia to my, członkowie, a nie prezesi czy administracja - mówi M. Poświatowski.

18.06.2013
Komentarze:
Ważny: 19.06.2013
Brawo Jasna. Teraz następni do roboty i wykosić tą komunę.
Tru: 19.06.2013
Najlepsza jest historia o tym, że pracownicy TSM odmawiali kserowania kart do głosowania. Jakoś strach blady chyba padł. Życze mądrego (nowego) zarządu!
aaaa: 19.06.2013
jakie 1500 osób na sali było może 130 a nie 1500 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! byłem na tym zebraniu porażka ze strony pana prowadzącego
uczestnik zebrania: 19.06.2013
Najwięcej sugerująch docinków usłyszeliśmy ze strony przewodniczącego zebrania.Z artykułu wynika kto zebranie prowadził. \"Tru\" Czy tobie się coś nie pomyliło? Widziałeś tam ksero? I widziałeś pracownika spółdzielni odmawiającego kserowania kart? Czy miałeś zły sen? Ja widziałam pracownika który przekazał komisji laptopa,3 panie z obsługi pomagały powielać, opieczętowywać karty do głosowania. Widziałam bałagan który wprowadzał prowadzący zebranie i urywki pięknego prowadzenia zastępcy przewodniczącego. Na wszystko jest dokument. zebranie było nagrane.
do powyżej: 19.06.2013
Do roboty w tej spółdzielni a nie siedzieć i pisać pochwalne na swoją cześć komentarze!
n: 19.06.2013
Pieknie! Juz nawet ankieta nie funkcjonuje, czyzby głosowanie nie szło po myśli autorów ?
luck6: 19.06.2013
jeśli nowy zarząd ma się wzorować na prowadzącym zebranie to obroń nas Panie
JA: 19.06.2013
Panie Poświatowski co z ankietą, chcemy głosować.
ZDUMIONY: 19.06.2013
byłem na tym pseudo zebraniu był to raczej wiec związkowy na który spędzono rozgoryczone gospodynie domowe i o przeciętnej wieku powyżej [65+ średnio]i panów emerytów z czasów PRL o rozumowaniu - mnie się to należy- mimo to ze jestem właścicielem oni mają mi dać . żenujące to widowisko spreparowane dla prywatnych korzyści 2 idoli mających w głębokim poszanowaniu istotne problemy mieszkańców . Dla uzyskania poklasku i perspektywie głosów w wyborach do władz miasta lub wyżej może do sejmu [ ten scenariusz jest realizowany w filmie Ranczo ] Wojt Kozioł przypomina Pana N a Czerepak Pana P z tym że Czerepak jest inteligentny. Ten absolutny bałagan zafundowany przez przewodniczącego jest wzorcem jak nie należy prowadzić zebrań . Glupota i granie na niskich instynktach grupy starszych ludzi jest wzorem populizmu i chęci zrzucenia swoich win z lat pracy w ZM na kogoś innego . A brak powagi i kultury z jakim się p przewodniczący obnosił dla mimo wszystko do osób starszych, mądrzejszych i reprezentujących instytucje rodzi jedno pytanie. Od kogo Ci dwaj pseudo obrońcy ludu pobierali wychowanie - sądzę ze rodziny i matki pana P pna N i ich prywatnego ochroniarza pana Ciu hi hi - z obtłuczonym mózgiem i a de cha de na pewno się wstydzą. A płacić i tak będziemy jak nie Spółdzielni to prywaciarzowi. Z prywaciarzem łatwiej się robi przekręty . Wiem na pewno na tych dwóch panów głosował nie mogłem bo bardzo przypominają mi czasy kiedy solidarność odwróciła się od ludzi i z chamów zrobili się panowie
członek z zebrania: 19.06.2013
Nawet ankiety nie potraficie zrobić a chcecie kierować spółdzielnią. Jak tak będzie działać to szybko znajdziemy się pod chmurką.
członek: 19.06.2013
ZDOLNI CHŁOPCY NAWET ANKIETĘ ZABLOKOWALI. Chyba wyniki nie takie jak oczekiwali.
redakcja: 19.06.2013
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w ankiecie swój głos z określonego komputera oddać można tylko raz.
tarnowianka: 19.06.2013
Artykuł jak i autor godny pożałowania. Stronniczy, zafałszowany bełkot niekompetentnych i nie znających się na przepisach ludzi. Jakby nie patrzył osiedle Jasna jest najgorzej wyglądającym osiedlem w Tarnowie. A to dzięki radnemu M. i przewodniczącemu Zarządu Rady Osiedla Jasna Panu P. Opowiadają ludziom głupoty, mydlą im oczy i przez to bloki wyglądają dokładnie tak jak 30 lat temu. Na innych osiedlach, np. Parkowa, os. Zielonym, os. Klikowskim, Głowackiego, Pułaskiego itd budynki są docieplone, ludzie płacą mniej za ogrzewanie, po prostu umieją się dogadać między sobą i z zarządcą. Ale Panowie działacze wprowadzają zamęt i niezgodę. A wysokość czynszów - stawka za CO ustala Rada Miasta (MPEC jest spółką miejską), za wodę opłatę ustalają Tarnowie Wodociągi, również spółka miejska, wywóz śmieci? Ok. 7,50 zł wg umowy między spółdzielnią a firm wywożącą to dużo, ale 15,00 zł (na prawie takich samych warunkach, bo niesegregowane)ustalone przez Pana N to mało!? Ludzie, co za pierdoły! A nawiasem, jeśli tak wam źle w spółdzielni to sprzedajcie mieszkanie, kupcie w nowe innej spółdzielni lub załóżcie wspólnoty. Życzę powodzenia na nowej drodze...
też członek: 19.06.2013
A ja napiszę tak \" Lepsze znane zło niż nieznane niebo \". Mamy ciepło , sucho , bezpiecznie . Odśnieżone chodniczki , wykoszone trawniczki , nawet pozostałości po kochanych \" pieseczkach \" posprzątane. Zgadzam się w zupełności z przedmówcą .... Sprzedajcie mieszkanie i kupcie domek ...pomieszkajcie przez zimę. Wstańcie o 6 , napalcie w piecu , odkopcie samochód i 200 m podjazdu , wkręćcie żarówkę idt ...itd...itd...
Liberał: 19.06.2013
Przedmówcom to się chyba z tych nudów w pracy coś pomieszało. Członkowie spółdzielni nie powinni zmieniać mieszkań jak im się coś nie podoba tylko zmienić zarząd który ich zdaniem źle pracuje. Stada pań które na spółdzielczych krzesełkach przez lata przybrały na wadze raz w miesiącu pobierają pensje, które wcześniej członkowie wpłacają na konto spółdzielni poprzez tzw. książeczkę opłat mieszkaniowych. W zamian za to mogą chyba oczekiwać solidności od pracowników których utrzymują, a przede wszystkim uczciwego rozliczenia się z tychże pieniędzy. I to członkowie powinni decydować gdzie i jak chcą mieszkać. Jedynymi osobami które w TSM znają znaczenie słowa \"praca\" są marnie opłacane sprzątaczki. Cała reszta tkwi od lat w błogim spokoju zakłócanym od czasu do czasu wizytami mieszkańców, którzy chcąc cokolwiek w spółdzielni załatwić muszą wykazać się sporą cierpliwością. Przypuszczam że \"tarnowianka\" to jedna z tych zapracowanych pań. Za dużo szczegółów takich jak podaje w swoich ulotkach spółdzielnia. Droga pani, a może to pani powinna zmienić pracę? Pracownicy spółdzielni tak świetnie wykwalifikowani i z takim wyjątkowym długoletnim stażem na pewno nie będą mieli kłopotu ze znalezieniem pracy.
Do "tarnowianka": 19.06.2013
I jeszcze do \"też członek\" - A prezes już widział wasze wpisy i docenił?
zawiedziona akcją: 19.06.2013
Jaka historyczna chwila parada bezmyślności byłam widziałam jak to wyglądało naprawdę przykro patrzeć jak Panowie prowadzący zebranie manipulowali i ciągle usiłują manipulować o zgrozo niemłodymi już ludżmi nie podając żadnej nowej mądrej alternatywy.Od samego początku zebrania żenada stek wyzwisk naprawdę smutne to widowisko.Panowie żeby coś zmieniać potrzebna jest wiedza i doświadczenie którego niestety brakuje.Tajne głosowanie po co należy mieć odwagę cywilną i śmiało i odważnie to wyrażać komu i co znowu Panowie obiecali nieładnie.Pan Radny Pan Dziennikarz a wiedza gorzej niż przeciętna.Trochę kultury i ogłady naprawdę nieładnie.A to całe głosowanie szturmem do tych pudełek żadnej kontroli nic z tego głosowania dla mnie nie wynika.Proszę się tak nie cieszyć proszę szczerze opisać sposób w jaki Pan Poświatowski poprowadził to niby zebranie poprostu należy przyznać się do niewiedzy i nieznajomości tematu.Proszę przeprosić tych którzy za Pana namową stracili tyle czasu.
Mądry: 19.06.2013
Jak zwykle tylko Jasna ma problemy ludzie byłem na tym zebraniu i zaraz wyszedłem bo takiego bydła i takich hołoty nie widziałem już dawno i wy chcecie szacunku ??? Pytam się do rady osiedla jaka kulturę ze sobą reprezentujecie, idzie się dogadać złożyć propozycje jak to jest na innych osiedlach ale nie JASNA musi być najlepsza !!!! a właśnie idzie się dogadać !!!! chcecie mój glos to zapracujcie na niego a nie zmuszajcie ludzi my mamy już dość polityki ???? RADA MIASTA a Wy co nie podnosicie opłat ?????????????? czemu czynsze rosną w spółdzielni jak co roku śmieci drożeją ścieki drożeją woda itd. dzięki komu kto ustala stawi w tym mieście nie RADNI ???? ALE TEGO NIE WIDAC OCZYWISCIE !!!! lepiej robić ciemnotę z mieszkańców, że to wina wyłącznie spółdzielni... życzę powodzenia takiemu postepowaniu w przyszłości... Jest mi źle zakładam wspólnotę, kupuje dom, sprzedaje mieszkanie w spółdzielni ale nie najlepiej krzyczeć... a wspólnoty nie założycie bo w każdym bloku znajdzie się i powiem nawet więcej znajdzie się większość lokatorów, którzy nie są w ziemie bici i nie dadzą się tej propagandzie bo wiedzą czym to pachnie... Dlatego na zebraniu zamiast 1000 członków pojawia się zaledwie 100 osób czy tego nie widać bo ludzie mają dość i chcą spokoju a rada osiedla niech przestanie walczyć a próbuje szukać dialogu bo może problem jest właśnie po ich stronie i tam by należało najpierw zrobić porządek... Życzę wytrwania i cierpliwości
JUREK: 19.06.2013
Nie wiem o co tutaj chodzi.Walne zgromadzenie ma swój porządek obrad.Ktoś pracuje przez cały rok ,aby po tym okresie złożyć stosowne sprawozdanie z tej pracy.Wszyscy,którzy przychodzą na to zebranie powinni wysłuchać sprawozdań,informacji i służyć w razie potrzeby swoją radą i pomocą.Czy kierowani przez Poświatowskiego tzw. delikatnie \"niezadowoleni\"(nie chcę używać ich języka) \"członkowie\" zdają sobie sprawę,że nagle Sp-nia przestaje istnieć lub właśnie ci wspaniali \"członkowie\" zaczynają nią kierować.Wtedy w ciągu roku nastąpi degradacja substancji mieszkaniowej.Bdynki zaczną się sypać w postępie geometrycznym.Dwa lata lub trzy i nie będziecie mieli w czym mieszkać.Nie macie żadnego programu a techniczie nie znacie się na tym.Ech spółdzielcy weżcie się razem do roboty bo w grupie jest siła,której żadna partia polityczna Wam nie da rady.Trochę niech Pan Panie Poświatowski zrewiduje swje poglądy a energię skieruje w celach pżytecznych właśnie umocnienia pozycji Sp-ni.Wygaduje Pan bzdury o rodzinie Soprano.Gdyby to była prawda to te słowa by nie padły.
No to jasne: 19.06.2013
Substancja mieszkaniowa??? To może być wyłącznie język któregoś z wielu kierowników od nie wiadomo czego w TSM. Piszcie te hymny w bardziej subtelny sposób bo gołym okiem widać żeście pod słusznym przewodnictwem prezesa. Sękowski premie obiecał za komentarze czy co?
Shutah: 19.06.2013
Widzę, że niektórzy kompletnie nie wiedzą o czym piszą i mówią farmazony jakoby to pracownicy byli opłacani przez mieszkańców. Spółdzielnia dostaje dotacje ze Skarbu Państwa i pensje również są z niego wypłacane.
Parkowa: 19.06.2013
Jakaś dziwna panika zapanowała na Sowińskiego. Skoro jest tak świetnie to czego się bać? Dajcie się ocenić mieszkańcom.
członek.: 19.06.2013
Szanowna redakcjo ankieta jest zablokowana nie można oddać głosu. To skandal.
Shutah: 19.06.2013
Może zobrazuję Państwu techniczny aspekt ankiety. Posiada ona blokadę, która sprawdza, czy z danego adresu IP ktoś już oddał głos. Państwa problemy wynikają z faktu, że wiele łącz (adresów IP) jest \"współdzielonych\" na wielu komputerach (najczęściej w lokalnych sieciach w blokach). Stąd blokada.
uczestnik zebrania: 19.06.2013
Byłem na kilku zebraniach, ale takiej chałtury jaka była tego roku nie widziałem nigdy. Bydło wiedzione przez kiepskiego pasterza. Chciałem oddać głos za \"działa na rzecz lokatorów i powinien pozostać\" ale zablokowane.
obserwator: 19.06.2013
Panowie N i P otrzymujecie gratulacje ale od kogo od samych siebie bo zebranie jakie prowadził P.P było wielką żenadą fakt że udało Wam się wciągnąć część mieszkańców których mieliście za sobą bo obiecywaliście gruszki na wierzbie ale ciekawy jestem co z tego wyniknie Pan N obiecywał obniżkę za śmieci i co dzięki niemu będziemy płacić 15 zł od osoby czy tak wygląda troska o nas spółdzielców. panie N nie opowiadaj ludziom głupot że czynsze będą niższe skoro P. jako radny ustala systematyczne podwyżki. Dlaczego jako reprezentant Oś. Jasna nie zajmie stosownego stanowiska i sprzeciwi się całej machinie wtedy uważałbym że jest P.OK Ja zdaję sobie sprawę że jak się jest zależnym od żłobu to się nie podskakuje ale co z własnym sumieniem a może skoda stracić dietkę 2000 zł. Nie sztuka była wyślizgać się na krytyce spółdzielni dzięki temu zostać Radnym czasami łatwo wpiąć się w górę ale gorzej spaść na ziemię, mam nadzieję że w niedługim czasie upadek P. będzie bardzo bolesny jeśli wcześniej Ci którzy P. zaufali nie przepędzą P. z Osiedla. Może P. zaprosić na najbliższą sesję R M Tarnowa na dzień 20.06.2013r P. zwolenników aby byli światkami miedzy innymi udzielenia absolutorium Prezydentowi za wydatkowanie rzetelnych pieniędzy podatników Tarnowa, które najlepiej widać na naszym osiedlu ulice, które wyglądają jak ser szwajcarski. Proszę w naszym imieniu przyjąć gratulacje za troskę z P. strony i również złożyć gratulacje P. Prezydentowi i zaprosić go na przejazd po naszych ulicach. Natomiast szkoda cokolwiek pisać o przew. Zarządu R.O. P.P. bo to jest zupełnie nikt- nić nie reprezentujący sobą karierowicz
Tarnowianin: 19.06.2013
Panie Radny Niedojadło skoro tak pięknie pan się angażuje w problemy mieszkańców TSM to bardzo proszę aby na początku zrobił Pan porządki z drogami głównymi w naszym mieście bo o osiedlowych nie wspomnę - to jest rozpacz, żenada i wstyd jakie mamy drogi w tym mieście... Reprezentuje Pan RADE MIASTA TARNOWA i próbuje pokazać jakim jest Pan uczynnym człowiekiem więc bardzo proszę o pomoc w tej sprawie... A nie tylko TSM drogi w tym mieście to przede wszystkim bezpieczeństwo i to Wy Radni Miasta ustanawiacie budżet... Pozdrawiam
paranoja: 19.06.2013
Dlaczego nick Shutah czyli redakcja tego artykułu to ten sam nick co Jurek rzekomo pracownik TSM (widać to ewidentnie po piśmie ). To jest dopiero paranoja DNO TOTALNE!!!
xxx: 19.06.2013
Shutah: 19.06.2013 Może zobrazuję Państwu techniczny aspekt ankiety. Posiada ona blokadę, która sprawdza, czy z danego adresu IP ktoś już oddał głos. Państwa problemy wynikają z faktu, że wiele łącz (adresów IP) jest \\\"współdzielonych\\\" na wielu komputerach (najczęściej w lokalnych sieciach w blokach). Stąd blokada. Wiekszych bzdur nie sluszalem mam niezależne IP i tak nie mogę oddac glosu... wiec nie wygaduj tu bzdur !!!!!!!!!!!!
Pawlak: 19.06.2013
Długi do Nieba A głupi jak trzeba.Ty bambaryło, TY.
zawiedziona akcją: 19.06.2013
\"Może zobrazuję\" to słowa używane często przez bohatera historycznego wydarzenia Pana Mirosława Poświatowskiego.
Pawlak: 19.06.2013
Nadejszla wiekopomnna chwila Panie Poswitowski.
zaspany: 20.06.2013
Nie ujadać! Spać!
Myśliciel: 20.06.2013
Myśleć, myśleć - nie można oddać głosu w ankiecie 200 razy. Można tylko raz nawet gdy ma się bardzo niezależne IP. Wszyscy to wiedzą bo tak jest w wielu ankietach. Wszyscy to znaczy ci którzy obcują z internetem na co dzień a nie tylko przy okazji ujadania.
do obserwator: 20.06.2013
Tobie z tego oburzenia rozum odjęło? O co ci chodzi o absolutorium, o drogi czy o P.P i P.N. I który jest w końcu według ciebie radnym i co w związku z tym ustala, a który mydli oczy? Krótko mówiąc kto zabił???
tarnowainka do Liberał: 20.06.2013
Nie trzeba być pracownikiem Spółdzielni, żeby wiedzieć takie rzeczy. Wystarczy być inteligentnym i czytać pisma od Spółdzielni, w których podaje m.in. nr uchwał Rady Miejskiej w spr. podwyżek. Wszystko jest wyjaśniane. A co do sprzedaży mieszkań przez osoby \"zawiedzione\" działalnością Spółdzielni. Z artykułów w gazetach wynika że jest ICH ok. 400 (z czego na zebraniu była zaledwie 1/5) Z POŚRÓD PONAD 10 TYSIĘCY! No więc proszę ......
członkowie: 20.06.2013
Prezesom, zarządowi i pracownikom spółdzielni życzymy miłego słonecznego dnia, świętego spokoju i dalszego dobrego samopoczucia.
009: 20.06.2013
Jeśli ktoś myśli że już nikt nie pamięta kto należał do ORMO to jest w wielkim błędzie. Dopiero będzie wesoło jak się gawiedź będzie dopytywać o to członkostwo. Już to widzę
radczyni: 20.06.2013
Panowie i Panie, trochę szacunku dla samych siebie, a przy okazji do innych!To co się wyprawia to po prostu ludzkie pojęcie przechodzi. W trakcie zebrań mowy nie ma nawet o kulturze i jakimkolwiek poszanowaniu. Nikt nie zaprzeczy temu, że przykro jest patrzeć jak garstka domorosłych filozofów \"znających się\" na wszystkim, od zarządzania po ekonomię\" próbuje \"forsować\" swoje wątpliwej jakości postulaty. Szanowny Panie Niedojadło, toż to iście żałosne wypływać na czarnym PRze! Uderzać w najniższe ludzkie bóle i trudności. Oczywistym jest, że za krzykaczami ustawia się cała rzesza ludzi słabych, bo tylko tacy dają się zmanipulować i uwierzyć w Pana zapewnienia. Toż to nic innego jak dobrze wszystkim znana \"kiełbasa wyborcza\". Prosta sprawa, nie odpowiada, bardzo proszę można zmienić adres zamieszkania, bo uwierzcie w końcu, że Ci, którzy rozciągają piękne wizje i snują cudowne plany, w których wszystko da się \"załatwić\" taniej, lepiej, szybciej znikną jeszcze szybciej niż się pojawili, gdy tylko dostaną wymierną \"nagrodę\" za swoje starania. Apeluję do wszystkich, myślcie i zastanówcie się dobrze, czy kiedykolwiek ktokolwiek z Was zyskał coś na takich obiecankach. Zajmijcie się w końcu czymś co w życiu jest ważne! Zdrowiem, Rodziną, bo tracicie czas na głupoty i na bezsensowne wojowanie!
Tarnówek: 20.06.2013
Popieram Radczyni :))) drodzy emeryci bo większość z Was była na tym zebraniu dajcie sobie spokój i żyjcie na tej godnej emeryturce bo naprawdę to nie jest warte Waszego zachodu lepiej na pewno nie będzie... a jak te krzykacze wygrają to będzie koniec TSM Podwyżki, podwyżki i jeszcze raz podwyżki no chyba, że tego chcecie ale ja stąd wtedy wyjeżdżam i nie będzie mi Was żal bo sami się prosicie o większe zło !!!! a może się Wam nudzi na emeryturze zapraszam do roboty, zajęć znajdzie się wiele zajęć
Do Radnych: 20.06.2013
Państwo Radni do ROBOTY a nie tylko TSM i inne głupoty, popatrzcie na drogi w naszym kochanym mieście weźcie się w końcu do jakieś porządnej roboty... dzisiaj się zapadł asfalt i ciężarówka wpadła do dziury kogo to wina ???? a nie tylko podwyżki i nic w zamian !!!!
Adwokat: 20.06.2013
Kim Pan jest Pan Poświatowski,że robi się Pan prokuratorem i sędzią?Kiedyś Leszek Miler powiedział Ziobrze.Panie Ziobro Pan jest zerem.TY podobnie jak tamten jesteś zerem.Masz gdzieś głęboko interesy spółdzilców.Liczy się tylko i wyłącznie odwołać Zarząd,i co dalej? Zero takie jak Ty palancie.Razem ze swoim grubym przjacielem stanowicie dwa zera.Czyli \"OO\" a więc kibel dla kobiet.Przeprasza,że ubliżam kobietom.
W.C.: 20.06.2013
Popieram. W niedalekiej przeszłości byłeś w Angli.Na pewno pracowałeś tam jako pissuardesa.
cóż: 21.06.2013
komentarze pod tym artykułem pokazują poziom obrońców prezesa i wystawiają świadectwo ludziom związanym z TSM - czasem może nawet niezasłużone. Panowie partyjni, esbecja, zomowcy itp którym puszczają nerwy zapominają, że można ustalić autora komentarza; adresy ip, godzina, wszystko to jest rejestrowane. Ale wtedy będzie wstyd! Tylko żeby się wstydzić, trzeba posiadać jakąś osobistą godność. Proszę administratora żeby nie usuwał żadnych komentarzy. Niech ludzie widzą, z jakim środowiskiem mają do czynienia
radczyni: 21.06.2013
W moim przekonaniu, żyjemy w czasach w miarę cywilizowanych i uważam, że każdy ma prawo do wyrażania własnych poglądów. Tyle, że moim zdaniem jeżeli ktoś ima się - nazywając rzeczy po imieniu - demagogią, wypada być zwyczajnie w pełni przygotowanym i douczonym w zakresie, który jest poruszany. A mnie u oponentów działalności TSM wyraźnie brakuje czegoś, co w skrócie nazywam KWK - Konkret, Wiedza, Kompetencja. Niestety brakuje merytorycznych argumentów, w zamian pojawia się u co niektórych wręcz \"żądza krwi\" i chaos, nieokiełznany, dziki, wszechogarniający chaos. Z takiej właśnie demokracji w bardzo szybkim czasie rodzi się tyran, który pierwotnie widziany za wybawiciela, prędzej czy później zamieni się w despotę. Przykre to, ale niestety prawdziwe.
viper: 21.06.2013
Uff jak gorąco. Wreszcie weekend i koniec komentarzy z IP w Tarnowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Miłego odpoczynku i do zobaczenia w poniedziałek.
anty polityk: 24.06.2013
Co jakiś czas widze i czytam ulotki odnośnie odwołania zarzadu TSM ale jest jedno wielkie ALE... odwolajmy i co dalej ??? Niby nowy zarzad bedzie lepszy i kto w nim bedzie zasiadal ???? Po drugie nikt sie nie raczyl podpisac pod tymi informacjami... Ciekawi mnie nastepna istotna rzecz inicjator akcji jest nadal anonimowy ciekawe dlaczego ??? A Wy co na to ???
byłem, widziłem: 11.07.2013
Pokazać nagranie z wyborów... i kuluary... warto zobaczyć prawdziwą \"twarz\" i nie tylko jednej członkini spółdzielni mieszkaniowej:-))))
Twój komentarz:
Ankieta
Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedziele?
| | | |