Powiatowy Urząd Pracy i Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie podpisały porozumienie, na mocy którego osoby bezrobotne będą miały łatwiejszy dostęp do ofert pracy. Umowa ułatwi dostęp osobom korzystającym z pomocy MOPS do ofert pracy i szkoleń.
W siedzibach MOPS w Tarnowie przy alei Matki Bożej Fatimskiej oraz ulicy Granicznej 8a w przyszłym tygodniu zostaną zainstalowane specjalne urzędomaty - samoobsługowe punkty administracyjne, które umożliwią przegląd ofert pracy oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy oraz współpracujące z nim agencje zatrudnienia..
Urządzenia będą wyświetlać oferty pracy, a klient poprzez wybór interesującej go oferty i wybraniu opcji szczegóły będzie mieć możliwość zapoznania się z pełną informacją dotyczącą wymagań pracodawcy, warunków zatrudnienia oraz formą kontaktu. Udostępniona zostanie także opcja drukowania ofert. – Jeżeli zajdzie taka potrzeba pomocą służyć będą pracownicy MOPS - zapewnia Dorota Krakowska, dyrektor Ośrodka. Powiatowy Urząd Pracy i Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie 12 sierpnia podpisały w tej sprawie porozumienie o współdziałaniu.
- Zacieśnienie współpracy pomiędzy PUP i MOPS z pewnością przyczyni się do zapewnienia efektywniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klientów, poprzez ułatwienie dostępu do świadczonych przez nasze instytucje usług – podkreśla Stanisław Dydusiak, dyrektor PUP.
Wartość całego projektu wraz z montażem to 23 tysiące złotych.