Rzecznik prezydenta wyjaśnia

 Wywołana w tekście „Zerowy poziom zadowolenia” rzecznik prezydenta Tarnowa Dorota Kunc-Pławecka zapewniła mnie telefoniczne, że wysłanego mailem pytania dotyczącego obsługi kasowej w Urzędzie Miasta Tarnowa nie otrzymała więc na zadane pytanie, co jest oczywiste, odpowiedzieć nie mogła. Ponieważ nie mam powodu nie wierzyć pani rzecznik, cieszę się, że nie pytana ustosunkowała się do tekstu natychmiast po jego publikacji. Poniżej zamieszczamy w całości przesłane wyjaśnienie.

 

Przede wszystkim, za utrudnienia związane ze zmianą systemu wpłat, naszych klientów przepraszamy. Jednocześnie spieszę poinformować, że czynimy wszystko co w naszej mocy, aby zminimalizować utrudnienia. Co bardzo ważne - wpłaty przyjmowane są na podstawie dyspozycji ustnych oraz dowodów wpłat dostępnych przy stanowiskach kasowych, w kasach banku w budynku Urzędu Miasta Tarnowa ul. Nowa 4 oraz punktach pocztowych na terenie miasta Tarnowa oraz całego kraju bez dodatkowych opłat od wpłacającego. Nie trzeba więc fatygować się osobiście do Urzędu.

Aby ułatwić dokonywanie wpłat w początkowym okresie funkcjonowania nowego systemu, w budynku Urzędu przy ul. Nowej 4 zostaną uruchomione dodatkowe kasy przyjmujące wpłaty od mieszkańców. Mamy nadzieję, że te rozwiązania pozwolą rozładować ruch.

Przypomnę, że od 1 września 2013 r. obsługę kasową Urzędu Miasta Tarnowa prowadzi Bank Citi Handlowy Warszawa O/Rzeszów prowadzący obsługę rachunku bankowego Gminy Miasta Tarnowa - Urzędu Miasta Tarnowa.

Dorota Kunc– Pławecka, Rzecznik prezydenta Tarnowa.

10.09.2013
Komentarze:
aizarg: 12.09.2013
O tak rozładowywać ruch będzie kasa urzędu, obsługiwana przez pracownika urzędu (sto razy sprawniejszego od banku), a bank będzie inkasował kasę zapewne za ob sługę. Gdzie sens, gdzie logika. Kto miał w tym interes?
Twój komentarz:
Ankieta
Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedziele?
| | | |