Ponad 40 osób zostało do tej pory zatrudnionych w tarnowskiej siedzibie firmy CCIG świadczącej usługi call center. Teraz ruszyła kolejna rekrutacja, a docelowo pracę ma znaleźć tu nawet 300 osób.
Ponad 40 osób pracuje już w tarnowskiej siedzibie formy CCIG świadczącej usługi call center. Do tej grupy w najbliższym czasie dołączy prawdopodobnie kolejnych kilkadziesiąt osób. Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami przedstawicieli spółki, właśnie ruszyła kolejna rekrutacja. – Obawialiśmy się, że w związku z wakacjami trudniej będzie dotrzeć z informacją o rekrutacji do studentów i potencjalnych kandydatów. Na szczęście nasze obawy okazały się na wyrost, gdyż udało się podpisać umowy z 43 osobami – mówi Magdalena Grzelak, szef działu marketingu CCIG. Pracownicy, zanim rozpoczną pracę, przechodzą kilkudniowe szkolenia, które mają pomóc im wdrożyć się do danego projektu. – Za każdą godzinę szkolenia otrzymują pełną stawkę wynagrodzenia. Następnie każdy pracownik ustala indywidualny grafik dostosowany do swoich potrzeb – zapewnia Magdalena Grzelak. Do tarnowskiego oddziału, oprócz konsultantów, poszukiwani są kandydaci na stanowisko kierownika placówki, a także team leaderzy. Obecnie budynek firmy przy ulicy Kochanowskiego może pomieścić 150 stanowisk dla konsultantów. Władze firmy zapowiadają, że przy realizacji kolejnych projektów będą potrzebowali do współpracy nawet 200-300 pracowników. Ze względu na konieczność przeprowadzania szkoleń niezbędnych do podjęcia pracy, rekrutacja ma odbywać się stopniowo.