ZUS chce pomóc dłużnikom

 Placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Tarnowie i w Bochni wprowadzają od 30 grudnia nową usługę dla klientów z zadłużeniem w ZUS. Będą oni mogli skorzystać z usług doradcy do spraw ulg i umorzeń.

 

Od 30 grudnia zmienia się sposób obsługi klientów z zadłużeniem w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Teraz przypominać będzie bezpośrednią obsługę klienta firmowego w banku. Zadłużonemu płatnikowi składek na każdym etapie rozpatrzenia sprawy będzie pomagać ten sam pracownik ZUS. Doradzi przy kompletowaniu dokumentów i składaniu wniosku oraz poprowadzi krok po kroku przez wszystkie inne formalności. Ta sama osoba skontaktuje się na każdym etapie sprawy, dlatego będzie znała wszystkie szczegóły związane z danym przypadkiem. - To na pewno pozytywnie wpłynie na współpracę pomiędzy doradcą ZUS a przedsiębiorcą i pomoże dobrać najlepszą formę pomocy – mówi Anna Szaniawska, regionalny rzecznik ZUS w województwie małopolskim. - Doradcy będą wspomagać płatników składek w sprawach związanych m.in. z rozłożeniem zadłużenia na raty, odroczeniem terminu płatności składek, utrzymaniem w mocy zawartej już umowy, zmianą warunków udzielonej już ulgi czy ponownym rozpatrzeniem wniosku o umorzenie należności z tytułu składek.

Usługa doradcy do spraw ulg i umorzeń realizowana będzie w tarnowskim Oddziale ZUS przy ul. Kościuszki 32, a także w Inspektoracie ZUS w Bochni przy ul. Kazimierza Wielkiego 48.

29.12.2016
Twój komentarz:
Ankieta
Jak spogladasz na nowy rok?
| | | |