Zmiana trasy

 Od soboty 6 marca, w Tarnowie zmianie ulegnie trasa autobusowej linii nr 14. Nowy rozkład jazdy zostaje wprowadzony po konsultacjach z wybranymi Radami Osiedli oraz z uwzględnieniem wyników sondażu przeprowadzonego wśród pasażerów. Swoją trasę zmienia także linia nr 3.

 

Po wielu interwencjach mieszkańców, od soboty 6 marca, zmianie ulegnie trasa autobusowej linii nr 14 – to efekt przeprowadzonej w poprzednich miesiącach ankiety, w której pasażerowie mieli zdecydować o tym, którędy będzie kursować popularna „czternastka”. Ostatecznie, nowy rozkład jazdy zostanie wprowadzony po konsultacjach z wybranymi Radami Osiedli oraz z uwzględnieniem wyników sondażu przeprowadzonego wśród pasażerów. W dni robocze w godzinach szczytu komunikacyjnego, czyli między godziną 6.30 a 8.30 oraz między godziną 13.30 a 16 pozostanie obecny przebieg trasy. Oznacza to, że autobusy linii 14 będą kursowały ulicami Rozwojową i Kochanowskiego, pomijając tym samym odcinek ulicy Mościckiego (od ulicy Rozwojowej do Pułaskiego) oraz ulicę Pułaskiego.

Od poniedziałku do piątku w pozostałe godziny przebieg trasy zostanie przywrócony do tej obowiązującej sprzed 3 października 2020 roku. Wtedy też będzie można wysiąść na przystankach Mościckiego – Kresowa, Mościckiego – Piekarnia, Mościckiego – Wiejska, Mościckiego – Pułaskiego oraz Mościckiego – Osiedle, Szujskiego – Chyszowska i Mościckiego – Hodowlana, jednocześnie pomijając trasę z godzin szczytu. W soboty i dni świąteczne we wszystkich kursach „czternastka” także będzie jeździć starą trasą.

Dodatkowo, również od 6 marca, swoją trasę zmienia także linia nr 3. Nowy rozkład jazdy ma odbywać się w części kursów tej linii do przystanku przy Klikowska – granica miasta, a wydłużone kursy będą obsługiwane wyłącznie w obrębie przystanków zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Tarnowa. Natomiast droga powrotna autobusów będzie się odbywać ze starej pętli linii nr 3 w miejscowości Biała.

 

 

05.03.2021
Twój komentarz:
Ankieta
Czy wiesz, na kogo oddasz głos w drugiej turze wyborów?
| | | |