Zagłosuj na „Ich lepsze jutro” w plebiscycie Newsweeka
        
                
        
Każdy z internautów może sprawić, że tarnowska kampania Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” zostanie uznana za najlepszą ogólnopolską kampanię 1 procent. Stowarzyszenie zgłosiło się do konkursu organizowanego przez Tygodnik Newsweek i Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Hasłem kampanii Stowarzyszenia „Ich lepsze jutro” są słowa „jeden procent -niejeden uśmiech”. Głosów w reklamie radiowej i telewizyjnej użyczyły takie gwiazdy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej jak 
Tadeusz Sznuk, 
Andrzej Matul, 
Wiesław Molak czy 
Paula Michalik.
Stowarzyszenie „Ich lepsze jutro” uczestniczy w plebiscycie w kilku kategoriach, m.in. na najlepszy spot telewizyjny, spot radiowy, banner internetowy, plakat lokalny i plakat ogólnopolski. 
Konkurs ma na celu podniesienie świadomości społecznej na temat możliwości i sposobu przekazania swojego jednego procenta. Aby głosować na tę tarnowską organizację wystarczy odnaleźć kampanię „Ich lepsze jutro” na stronie http://jedenprocent.newsweek.pl/ i oddać swój głos. Plebiscyt trwa do 11 kwietnia. 
        
        
20.03.2010