Znamy plany teatru

 Tarnowski Teatr im. Ludwika Solskiego rozpoczyna pracę po wakacyjnej przerwie. Ruszają pierwsze próby do premiery „Kolegi Mela Gibsona” i „Czego nie widać”. Wsparcie otrzymali pracownicy działu promocji – mieszkańcy Tarnowa zobaczą ich przemieszczających się na rowerze, który został ochrzczony jako Dyndalski.

 

Nowy sezon w tarnowskim teatrze rozpocznie się od premiery „Kolegi Mela Gibsona” autorstwa Tomasza Jachimka. Zespół rozpoczął także próby do „Czego nie widać” Michaela Frayna, spektaklu który zostanie pokazany podczas Festiwalu Komedii „Talia”.

W planach jest także premiera sztuki „Bliżej” na małej scenie, a spektakl wyreżyseruje Marcin Hycnar. Tarnowska publiczność obejrzy także „Makbeta” i „Amadeusza”. Na sylwestra zostanie przygotowane specjalne przedstawienie. Obok tych tytułów pojawią się jeszcze realizacje na „Małą Talię” w czerwcu 2012 roku oraz premiera autorstwa nowego dyrektora artystycznego i niewykluczone, że będzie to spektakl muzyczny.

Tarnowski teatr przygotował także ofensywę promocyjną. - Chcemy poznać opinie widzów, dlatego będziemy prowadzić przez kilka najbliższych miesięcy szerokie badania ankietowe, które pozwolą lepiej poznać potrzeby związane funkcjonowaniem teatru i jego ofertą – mówi Rafał Balawejder, zastępca dyrektora teatru. - Badania będą prowadzone zarówno tradycyjnie, jak i przez Internet. Ankieta została przygotowana przez socjologa, a wśród osób, które wezmą udział w badaniu zostaną rozlosowane wejściówki na wybrane spektakle.

Udogodnieniem dla widzów jest z pewnością łatwy do zapamiętania numer telefoniczny – 14 688 32 87 – to na klawiaturze telefonu - 14 68 TEATR. Pod tym numerem w Biurze Promocji i Organizacji Widowni można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące oferty teatru oraz zarezerwować bilet na wybrany spektakl. Informacje można uzyskać w godzinach od 8.00 do 20.00.

Osoby lubiące kupować bez wychodzenia z domu z pewnością skorzystają z możliwości do zakupów online. - Bilety na spektakle w można kupić za pośrednictwem platformy EKOBILET, która jest zarówno zintegrowana z teatralnym profilem na Facebooku, jak i stroną internetową www.teatr.tarnow.pl. Płatności za bilety dokonywane są za pomocą systemu dotpay.pl, a klient otrzymuje bilet na spektakl w formie MMS na swój telefon oraz skrzynkę email – mówi Krzysztof Bogusz z działu promocji teatru. - Wykorzystanie profili społecznościowych pozwala nam dotrzeć z najnowszymi informacjami o wydarzeniach w teatrze do najbardziej zainteresowanych osób. Uzupełnieniem możliwości zakupu biletów na odległość będzie dodatkowa forma płatności w postaci akceptacji kart płatniczych przez kasę teatru.

Bilety online to nie jedyny nowy kanał dystrybucji biletów do teatru. W porozumieniu z właścicielami wybranych instytucji i firm rusza sprzedaż voucherów. Vouchery podlegają wymianie w kasie teatru na wejściówki na spektakle. Takie rozwiązanie pozwoli na zakup biletów do teatru w popularnych i często odwiedzanych przez tarnowian miejscach. Wśród tych instytucji znajdą się m.in. restauracje „Soprano”, „Pasaż”, „Tatrzańska”, kawiarnia „Hybryda”, klub „Forma”, ośrodek młodzieżowy prowadzony przez Stowarzyszenie „U Siemachy”, a także Tarnowskie Centrum Informacji i „Promienny Zamek”.

Swoją obecność teatr zaznaczy również poprzez reklamę na tarnowski ulicach. Jedną z nich będzie montaż dodatkowych słupów ogłoszeniowych – m.in. w Parku Strzeleckim obok placu zabaw, a także w pobliżu kościoła Świętej Rodziny. Jednak najbardziej nietypowym rozwiązaniem będzie z pewnością rower, którym pracownicy będą poruszać się po ulicach miasta, a który ochrzcili nieco przewrotnie – Dyndalski.

16.08.2011
Komentarze:
gość: 17.08.2011
To już wiadomo kto będzie dyrektorem artystycznym skoro planuje sie premierę jego autorstwa?
widz: 17.08.2011
A w jakim celu pracownicy będą pedałować?
Twój komentarz:
Ankieta
Czy wiesz, na kogo oddasz głos w drugiej turze wyborów?
| | | |