Sporty zimowe z reklamą Azotów

 Grupa Kapitałowa Azoty Tarnów 3 lipca podpisała dwie umowy w ramach planowanej kampanii reklamowej wykorzystującej sporty zimowe. Zawarto umowy z Polskim Związkiem Narciarskim oraz indywidualną ze skoczkiem narciarskim Piotrem Żyłą.

 

Azoty Tarnów zostały od 3 lipca sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego. W Tarnowie podpisano trzyletnią umowy z Polskim Związkiem Narciarskim, oferującym usługi reklamowe w zakresie: skoków i biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, narciarstwa alpejskiego oraz skicrossu. Ma to zapewnić Grupie Kapitałowej całoroczną obecność na krajowej i międzynarodowej arenie sportowej. Dodatkowo, aby wzmocnić efekty kampanii reklamowej, Azoty Tarnów podpisały dwuletnią umowę ze skoczkiem narciarskim Piotrem Żyłą, stając się tym samym jego indywidualnym partnerem. - Prezentowanie Grupy Kapitałowej Azoty Tarnów poprzez wybrane sporty będzie stanowić nowoczesną, skuteczną formę reklamy i promocji marki. Zdajemy sobie sprawę, że promowanie Grupy poprzez konkretne dyscypliny sportowe w celu osiągnięcia wymiernych korzyści to proces długotrwały, niemniej jednak w świetle publikowanych badań jest to postępowanie jak najbardziej opłacalne. Z biegiem czasu działanie takie stanie się znaczącym elementem, w dążeniu do uzyskania przewagi konkurencyjnej – mówi Jerzy Marciniak, Prezes Zarządu Azotów Tarnów.

03.07.2012
Komentarze:
kibic: 04.07.2012
Jak Żyła ma reklamować Azoty, to równie dobrze może skakać sam dyrektor. Efekt taki sam, a ile taniej.
Wiktor: 04.07.2012
Na skoczków jest a na tarnowskich piłkarzy nie ma. Brawo dla Azotów za wspieranie lokalnej społeczności o której tyle trąbią.
Twój komentarz:
Ankieta
Czy jesteś za przywróceniem handlu w niedziele?
| | | |