Grupa Kapitałowa Azoty Tarnów 3 lipca podpisała dwie umowy w ramach planowanej kampanii reklamowej wykorzystującej sporty zimowe. Zawarto umowy z Polskim Związkiem Narciarskim oraz indywidualną ze skoczkiem narciarskim Piotrem Żyłą.
Azoty Tarnów zostały od 3 lipca sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego. W Tarnowie podpisano trzyletnią umowy z Polskim Związkiem Narciarskim, oferującym usługi reklamowe w zakresie: skoków i biegów narciarskich, kombinacji norweskiej, narciarstwa alpejskiego oraz skicrossu. Ma to zapewnić Grupie Kapitałowej całoroczną obecność na krajowej i międzynarodowej arenie sportowej. Dodatkowo, aby wzmocnić efekty kampanii reklamowej, Azoty Tarnów podpisały dwuletnią umowę ze skoczkiem narciarskim Piotrem Żyłą, stając się tym samym jego indywidualnym partnerem. - Prezentowanie Grupy Kapitałowej Azoty Tarnów poprzez wybrane sporty będzie stanowić nowoczesną, skuteczną formę reklamy i promocji marki. Zdajemy sobie sprawę, że promowanie Grupy poprzez konkretne dyscypliny sportowe w celu osiągnięcia wymiernych korzyści to proces długotrwały, niemniej jednak w świetle publikowanych badań jest to postępowanie jak najbardziej opłacalne. Z biegiem czasu działanie takie stanie się znaczącym elementem, w dążeniu do uzyskania przewagi konkurencyjnej – mówi Jerzy Marciniak, Prezes Zarządu Azotów Tarnów.