W Berlinie dobiegły końca jedne z najważniejszych targów turystycznych w Europie. Podczas targów Tarnowskie Centrum Informacji promowało atrakcje subregionu tarnowskiego. Motywem przewodnim polskiej prezentacji targowej była turystyka rowerowa.
W niedzielę zakończyła się jedna z najważniejszych turystycznych imprez targowych - berlińskie ITB. Dziesięć tysięcy wystawców ze 187 krajów prezentowało swoje oferty zwiedzającym z całego świata.
Podobnie jak w minionych latach, także i w tym roku na wspólnym stoisku Małopolskiej Organizacji Turystycznej, w ramach stoiska narodowego Polskiej Organizacji Turystycznej, Tarnowskie Centrum Informacji promowało atrakcje regionu tarnowskiego.
Motywem przewodnim polskiego stoiska narodowego była turystyka rowerowa.
- Region tarnowski - z płaskimi terenami Powiśla Dąbrowskiego i pofałdowanym Pogórzem - jest idealnym miejscem do wypoczynku na dwóch kółkach. Rozumieją to lokalne samorządy, które wspólnie z Tarnowską Organizacją Turystyczną rozpoczynają realizację projektów rozbudowy szlaków i infrastruktury rowerowej w regionie – mówi Paweł Rybak z Tarnowskiego Centrum Informacji.
Ofertę polskich regionów wspierała oryginalna forma polskiego stoiska, którego elementy tworzyły złudzenie, że jest się na prawdziwych ścieżkach i szlakach rowerowych. Pomysł i wykonanie zyskały uznanie organizatorów Best Exhibitor Award ITB 2017, którzy przyznali polskiemu stoisku narodowemu
miejsce wśród dziesięciu najlepszych w kategorii Europa.