Do 3 stycznia przyjmowane są zgłoszenia firm, które dzięki Małopolskiej Organizacji Turystycznej i projektowi „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne”, będą mogły w przyszłym roku za darmo prezentować oferty na targach turystycznych. Wyniki naboru znane będą 10 stycznia.
Do małych i średnich przedsiębiorstw działających na terenie Małopolski w branży turystycznej adresowany jest projekt Małopolskiej Organizacji Turystycznej, dzięki któremu będą mogły w pierwszym półroczu przyszłego roku wziąć udział w krajowych i zagranicznych targach branżowych. Zgłoszenia przyjmowane są do 3 stycznia, a wyniki naboru ogłoszone zostaną tydzień później.
Projekt „Promocja oferty gospodarczej branż przemysłu czasu wolnego oraz wsparcie małopolskich MŚP w ekspansji na rynki zewnętrzne” przeznaczony jest dla małych i średnich przedsiębiorstw prowadzących na terenie Małopolski działalność w branży turystycznej w obszarach: turystyki biznesowej, uzdrowiskowej i medycznej oraz turystyki sportowo-rekreacyjnej.
Przedsiębiorstwa, które zakwalifikują się do programu będą mogły uczestniczyć w 29. edycji targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu, Międzynarodowych Targach Turystyki, Spa, Sprzętu Turystycznego i Żeglarskiego Globalnie w Katowicach oraz w największych i mających najdłuższą historię targach turystycznych w Rosji, MITT w Moskwie (w tym przypadku obligatoryjne jest posiadanie oferty na rynek rosyjski).
Według regulaminu uczestnictwa w targach krajowych i zagranicznych, każdy uczestnik ma prawo do wzięcia udziału średnio w czterech targach w okresie realizacji projektu.