Nowy zarząd Forum IT
Podczas corocznego, Ogólnopolskiego Forum Informacji Turystycznej, które
odbyło się w Chorzowie, wybrano nowy zarząd na dwuletnią kadencję. Przewodniczącym wybrany został ponownie Marcin Pałach, dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji.
Forum Informacji Turystycznej to zespół konsultacyjno - doradczy działający przy Polskiej Organizacji Turystycznej, stanowiący płaszczyznę integracji systemu "it" i koordynacji przedsięwzięć, a także wymiany doświadczeń służących doskonaleniu ogólnopolskiego systemu informacji turystycznej.
Podczas spotkania w Chorzowie wybrany został nowy zarząd Forum IT. Jego przewodniczącym został ponownie
Marcin Pałach, dyrektor Tarnowskiego Centrum Informacji.
Zarząd Forum IT przy POT przez najbliższe dwa lata tworzyć będą:
Przewodniczący: Marcin Pałach - Tarnowskie Centrum Informacji (Tarnów)
Z-ca przewodniczącego:
Wojciech Dziąbek - Centrala Jurajskiej Informacji Turystycznej (Zawiercie)
Sekretarz:
Jacek Idzikowski - Polska Organizacja Turystyczna
Członkowie Zarządu:
Agnieszka Sobańska - Centrum Informacji Turystycznej we Włocławku
Małgorzata Rafał - Centrum Informacji Turystycznej w Białej Podlaskiej
Barbara Zięba-Godula - Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków w Krakowie
Grzegorz Szczęsny - Regionalne Centrum Informacji Turystycznej w Kielcach
Do zakresu działania zarządu Forum należy min.: reprezentowanie Forum na zewnątrz oraz uchwalanie planów działalności oraz ich realizowanie.
02.11.2010